niedziela, 8 stycznia 2012

elo..;P

Dziś niedziela... nie lubię niedziel bo uważam że są staraaasznie nudne!... zresztą pewnie nie tylko ja tak myślę. :P
Dziś wstałam rano... kościół, potem do ciotki itd.
wyszłam na chwilę na dwór bo sobie myślę "łaaał! Śnieeeg!" wychodzę a tu taka 'ciapa' a nie śnieg! wrr... wróciłam się i poszłam spać. Nic mi sie nie chcę, tak jak wczoraj, przedwczoraj i przed-przedwczoraj, to wszystko przez ten długi weekend. ;) cały czas leże ostatnio słucham muzyki i czytam nawet spoko lekturę : 12 prac Herkulesa . Nic poza tym. Jutro szkoła, : angielski (uwielbiam), historia (nie lubie), polski (lubie), matma (wrrrrrrr....), Chemia (już wolę matme - najgorszy przedmiot! CHEMIA TO ZŁO!, niemiecki (ujdzie)...
to tyle... szczerze komentować to za bardzo nie ma co... :D ale dla ciekawskich :)
Paaa!;) wytrwania PONIEDZIAŁKU!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz